Vitalitásom.hu

Probiotikum

 

 

 

Probiotikumok

MIRE JÓK A PROBIOTIKUMOK?

Ha baktériumokról hallunk, általában a betegségek jutnak eszünkbe első sorban. Pedig rengeteg olyan baktérium létezik melyek nem hogy betegséget nem okoznak, épp ellenkezőleg, rendkívül hasznosak szervezetünk számára. A bélrendszerben élő probiotikus baktériumok amelyekről szó van most, ezek egyensúlya nagy mértékben befolyásolhatja közérzetünket és jól létünket. A probiotikumok fontossága rendkívüli módon előtérbe került az elmúlt években, számtalan esetben orvosok is javasolhatják szedésüket.


Probiotikum- Mire jók a probiotikumok?


PROBIOTIKUMOK, BAKTÉRIUMOK

Ezek a probiotikus baktériumok igen sok kedvező élettani folyamatban vehetnek részt. K- 2-, és a B-vitamin egyik fajtáját, B- 12 vitaminokat állítanak elő, elősegíthetik a tápanyagok felszívódását, védelmet nyújthatnak a bél nyálkahártyájának, aktívan segíthetik elő az immunrendszer védelmét, hogy csak néhányat említsünk a probiotikumok számos kedvező hatásai közül. A bélflóra megfelelő működésének, egyensúlyának érdekében a probiotikus  baktériumok legalább 50-60 százalékának megfelelően kellene működnie szervezetünkben.


Talán nem túlzás kimondani azt, hogy a bélrendszerünkben élő probiotikus  baktériumok alapvetően határozhatják meg egészségünket. Amennyiben az egyensúly felborul, kezdetben csak enyhébb tüneteket érzékelhetünk. Olyanokat mint a gyengeség, rossz közérzet, melankolikusabb hangulat. Ha ezeket nem vesszük komolyan állapotunk tovább romolhat, erősödhetnek az anyagcsere okozta problémák miatt fellépő tünetek, esetleg az  idegrendszer működésére és negatív hatással lehetnek. Felléphetnek  gyulladásos bélbetegségek, bőrproblémák. A probiotikumok jótékony hatásai más területeken is megmutatkozhatnak, például kitűnő lehet használatuk női intim fertőzések kiegészítő kezeléseként. Antibiotikumok szedése esetén is javasolt lehet probiotikumok szedése, de ilyenkor minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!


Probiotikum- Mire jók a probiotikumok?


HOGYAN PÓTOLHATÓAK A PROBIOTIKUMOK?

Ezen okok miatt a  probiotikumok azok közé a dolgok közé tatoznak, amiket szükség esetén feltétlenül pótolni kellene a szervezet számára, akár élelmiszerekkel is. Kiváló lehet erre a célra például a savanyú káposzta vagy a kovászos uborka is. Azonban hosszabb távon eredményeket talán inkább minőségi étrend-kiegészítőkkel érhetünk el, mivel ezeknek az élelmiszereknek a fogyasztása sok esetben, nem mindenki számára érhetőek el rendszeresen. Ezek az étrend-kiegészítők megfelelő mennyiségben alkalmazva tartalmazhatják azokat a probiotikus törzseket melyekre bélrendszerünknek, szervezetünknek szüksége lehet a mindennapokban, és mindezt mellékhatások nélkül kaphatjuk meg.


Probiotikumok vásárlása esetén jusson eszünkbe, hogy bélflóránkban több baktériumtörzs él, ezért annak egyensúlyáért nem egyetlen egy a felelős. Válasszunk olyan terméket a piacon található probiotikumok közül, mely több baktériumtörzset  is tartalmazhat!


    KINEK, ÉS MIRE AJÁNLJUK A PROBIOTIKUMOT?

  • Antibiotikum-kúra alatt/után, egyéb tartósan szedett gyógyszerek bélflóra károsító hatásának kiküszöbölésére.

  • Mély gombás fertőzések (bőrgyógyászati, nőgyógyászati problémák) kezelésének kiegészítésére.

  • Stresszből eredő emésztési problémák esetén.

  • Gyomorrontás, hasmenés kiegészítő kezelésére.

  • Az alkohol és a dohányzás bélflóra-károsító hatásának kiküszöbölésére.

Kattints bátran ide több infóért, és ha megnéznéd az AC-Zymes-t!

            

  • Gyermekeknek és felnőtteknek antibiotikumos kezelések után bélflóra helyreállítására.

  • Azoknak akik utazásaik során szeretnék megelőzni a hasmenéses állapotok kialakulását.

  • Terápia kiegészítésére.

  • Mindazoknak akiknek fontos a belek egyensúlyi állapotának fenntartása,erősítése.

Kattints bátran ide több infóért, és ha megnéznéd a ProbioBalance-t!


A fent leírtak nem minden személy tapasztalatát tükrözik. Te ezektől eltérő tapasztalatokat is szerezhetsz.