Vitalitásom.hu

Az immunrendszer erősítése 3.

2018.08.10.

Az immunrendszer erősítése 3.

Mit tehetünk az ellen, hogy ne legyen gyenge immunrendszerünk a hideg, téli hónapokban?


GYENGE IMMUNRENDSZER A TÉLI HÓNAPOKBAN

A hideg téli hónapok különösen sok veszélyt rejthetnek magukban, ilyenkor az immunrendszer is nagyobb igénybevételnek lehet kitéve mint az év többi részében. Az általános vitaminhiány, mely ilyenkor az emberek nagyon nagy hányadát fenyegetheti, a gyenge immunrendszer kialakulásához vezethet. A napi megfelelő C-vitamin szükséglet akár 1000 mg/nap, vagy annál több is lehet annak érdekében, hogy elkerülhessük a megfázást, csökkenthessük a különböző fertőzésekre való hajlamot, vagy enyhíthessük az influenza romboló tüneteit. Ez az az időszak, mikor a vitaminhiány pótlása természetes anyagokkal, friss, vitaminokban gazdag zöldségekkel, gyümölcsökkel nem valószínű hogy lehetséges.


Kattints ide bátran több infóért, és ha kíváncsi vagy rá mit ajánlunk immunerősítéshez!


Az immunrendszer erősítése 3.Az egészség, és egészségmegőrzés szempontjából valószínűleg a tél a leginkább kritikus időszak. Mivel hideg van, így jó eséllyel jóval kevesebb időt töltünk a szabadban mint általában, sokkal kevesebbet is mozoghatunk, sportolhatunk a friss levegőn, és persze a napfény hiánya is rossz irányba befolyásolhatja mind fizikai, mind mentális állapotunkat. A kevés napfényben eltöltött idő, sokszor a D-vitamin hiányához vezethet, mely komoly problémákat is okozhat a szervezetünk számára. A csökkent zöldség, és gyümölcs fogyasztás is okozhat hosszabb távon panaszokat, ez is lehet az oka annak, hogy a tél végéhez közeledve egyre többünknél fordulhatnak elő különböző megbetegedések.


A MEGFELELŐ TÁPLÁLKOZÁS, ÉS MOZGÁS HATÁSAI AZ IMMUNRENDSZERRE ÉS A KERINGÉSRE.

A téli hónapokban a vérkeringés is lassulhat, a már említett esetleges kevesebb mozgás miatt. A keringés serkentésére ajánlott lehet akkor is kimozdulni a meleg lakásból, ha az esetleg ( és érthető módon... ), kissé jobban nehezünkre is esik mint amikor jó idő van. Saját érdekünkben érdemes lehet a hideg időszakokban is kimozdulni, és legalább naponta tenni egy kiadós sétát, hogy átmozgassuk végtagjainkat, ízületeinket. A mozgásnak köszönhetően a hangulatunk, az ellenálló képességünk is jelentősen javulhat ilyenkor. A folyamatos bezártság a sokszor túlfűtött lakásokba, munkahelyeken, a túlnyomóan száraz benti levegő és mozgáshiány valószínűleg nem lesz jó hatással a vérkeringésre  sem. A keringés javításában  segítségünkre lehet például a ginseng , mely egy rendkívül hasznos, és sokoldalú növény, és sok kiemelkedő élettani hatását tartják számon a világ összes pontján. De a legfontosabb az lehet, ha odafigyelünk arra hogy megfelelően étkezzünk, elegendő vizet fogyasszunk, és rendszeresen mozogjunk.


Az immunrendszer erősítése 3.

A VITAMINHIÁNY ÉS AZ IMMUNRENDSZER

A vitaminok szerepe nem elhanyagolható életünkben, a vitaminhiány okozta kellemetlenségek pedig jó eséllyel vezethetnek kisebb, vagy nagyobb betegségekhez. A jó közérzet megőrzésében a vitaminok szerepe, a vitaminhiány elkerülése mellett hogy ne legyen gyenge immunrendszerünk, még segíthet a biorezonancia is. Persze a legfontosabb az az lehetne, hogy minden esetben kellő figyelmet fordítsunk a megfelelő táplálkozásra, és az elegendő mindennapi mozgásra, illetve napi vízfogyasztásunkra.


Kattints ide bátran több infóért, és ha kíváncsi vagy rá mit ajánlunk immunerősítéshez!


Hasonló tartalom:

C-vitamin: Mire jó a C-vitamin?

Ginseng hatásai...mire jó a ginseng?

Gyógynövény alapú készítmények

Stressz és feszültség


A fent leírtak nem mindenki tapsztalatát tükrözik. Te ezektől eltérérő tapasztalatokat is szerezhetsz.

vissza